tisdag 21 april 2009

Vart tar tiden vägen?!

Hjälp!!! Det känns som om jag inte får nånting gjort, inte ens nu när jag har "massor" med tid. När ska detta sluta? GAAAAAAAAAAAAH
Iofs har jag hittat på massor med skoj nu när barnen har varit hos farmor och farfar och sett till att få lite "egentid-vuxentid" och har träffat massor med människor som jag inte hunnit med på sistonne. Hela sista månaden har varit full med aktiviteter och en hel del utflykter till Göteborg. Jätteskoj!

Men jag känner ändå att jag inte hinner inte riktigt med. Det är så mycket jag vill få gjort och det är lite som att försöka stoppa i allting i en tratt och försöka få igenom allting samtidigt. Det går lite grann sen tar det totalstopp...
Men men...det går väl över så småningom? Hoppas jag
Just nu är det bara sikte inställt på att klara det som jag måste i skolan. Helst matten åxå men jag ser inte hur det ska gå, sitter hela kvällarna med projektet eller med mekaniken eller med "hem sysslor" såsom tvätt, disk, städning m.m. Smiter iväg nån kväll och träffar folk eller grillar, men det behövs ju åxå för att mn ska orka gå runt...

Längtar som en galning efter barnen. Tror att de börjar känna sig övergivna, iallafall oskar som redan är sur på mig via telefon, Lukas vill inte ens prata med mig (iofs vill han sällan prata i telefon så det är inte nödvändigtvis för att han är sur) Men men, de kommer på lördag och då ska vi bara GOOOOOOOOOSA! :)

KRAM

Inga kommentarer: